خوشگل پسر
خوشگل پسر

شرح حال زندگی یک پسر


چگونه جذاب شویم

 

                          گونه جذاب شویم

راهکار 1:لبخند اثر بخش :وقتی می خواهید با کسی سلام و احول پرسی کنید ، ابتدا لبخند نزنید ، چون ارزش لبخندتان را از بین می برید . سعی کنید ،لحظه ای به صورت او خیره شوید ، سپس مکث کنید .

وضعیت روحی او را به طور کامل بررسی نمایید .

آن گاه با لبخندی عمیق ، گرم و سرشار از توجه و علاقه به او نگاه کنید ، لبخندی که چشمان تان را هم فرا گیرد .

این لبخند مانند موجی گرم و گیرا ، مخاطب شما را دربر می گیرد .

با این تأخیر کوتاه مخاطب شما احساس می کند که این لبخند ، صادقانه و فقط متعلق به اوست .

زبان نگاه چشمان شما مانند مواد منفجره ، می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند . افراد موفق می دانند که نگاه های عمیق و طولانی می توانند بسیارمفید باشند ، بخصوص میان دو جنس مخالف . در کارهای اداری ، حتی زمانی که طرف مقابل از احساسات عاشقانة شما آگاه نیست ، زبان و نگاهی نیرومند می تواند تأثیری عمیق و نافذ بر زن و مرد بگذارید . این نوع نگاه توأم با ادراک و احترام ، احساسات درونی شما را القاء خواهد کرد .

راهکار5:تکیه گاه بچه های بزرگ شوید

همان لبخند گرمی را که به بچة بازیگوشی که از روی پاهای شما جست و خیز می کند ، می زنید و همان توجهی را که نسبت به او دارید ، در مورد آشنای جدید خود دلنشین دهان بی دندان بچه را از او تحویل بگیرید

جذابیت چیزی سوای زیبای است. انتخاب لباسها , حالت های روانی و ....در این امر نمو است.

وقتی با دیگران رو به رو می شوید بلافاصله سلام کنید منتظر نمانید آنها سلام کنند آنها را به اسم کوچک صدا بزنید نشان دهید که از دیدنشان خوشحال هستید.

طوری رفتار کنید که انگار از زندگی حسابی لذت می برید همیشه به خوبی ها فکر کنید حتی اگر زیاد هم مایل نیستید خود را مثبت نشان دهید هرگز شکایت نکنید و غر نزنید.

نکته خیلی مهم این است که همیشه خودتون رو سر تر از بقیه بدونید. مغرور باشید.

نکته بعد اینکه هیچ دختری از پسری که خودشو لوس کنه یا پاچه خواری دخترا رو بکنه خوشش نمیاد.

بازم میگم مغروریت رو فراموش نکنید. 

در هنگام مخ زدن صداتون تغییر نکنه.این که به یکی بگی دوستت دارم مخشو میبره فضا راسته

اگر تو رفتار کسی که برای بار اول با یه دختر داره حرف میزنه دقت کنید میبینید نود درصد اخلاقش لوسه و داره از کون دختره می خوره(معذرت میخوام) در صورتی که اصولا دخترا از این رفتار خوششون نمیاد

وسریع خودشونو برای پسره چوس میکنن و می فهمن شما نیاز به رابطه دارید برای همین یه غرور تخمی میاد سراغشون.

دختر جماعت دنبال یکی هستن که با بقیه فرق کنه اگه شما رفتار بالا رو انجام ندید درست با 80 درصد

پسرای دیگه فرق می کنید

بله درست خوندید اموزش دختر بازی اما نه اون دختر بازی که شما الان دارید تو ایران می بینید

اغلب و اکثر دختران از پسرهایی خوششون میاد که شوخ طبع باشند ولی سبک نباشن ببینید دختر ها از پسرهایی که گرم باشند و و خودشونو به اصطلاح ما چس نکنند خوششون میاد.این حرف من شامل همه نیست ولی خیلی کم پیش میاد که دختری از پسری خوشش بیاد که بد اخلاق باشه یا خودشو بگیره تازه این هم در صورتی هست که یا پسر خوشگل باشه یا پولدار.پس تنها چیزی که ما پسر ها باید رعایت کنیم این هست که سبک یا بد اخلاق نباشیم.

نسکافه فوری نیست که آب جوش بریزی روش و بری بالا

"روز خوبی داشتی؟""نمی تونم بگم چقدر دلربا و زیبا هستی""در مورد ‌[ هر چیزی ] چه احساسی داری؟"7 "تو زیبا تر از دوستان دیگرت هستی" " تو واقعا زرنگ و باهوشی"

"در روابط زناشویی بسیار خوب هستی"

"می خواهم همه عمرم را با تو سپری کنم"

  فراوان و فراوان به حرفهایش گوش دهید

  سریع پیشنهاد و راه حل ندهید. هرگز زن را جلوی دیگران خرد نکنید. پیش بچه‌ها، فامیل و حتی غریبه‌ها با او خیلی محترمانه صحبت کنید.

بگویید که همیشه حمایتش می‌کنید و تنهایش نمی‌گذارید. بگویید که او یک کانون محبت است و خانه بدون او روح ندارد. قوت قلب‌، یک بمب صمیمیت است‌.

  این قوانین بسیار ساده‌، اما مهم را اجرا کنید، خواهید دید که صاحب بهشت روی زمین خواهید شد! لیستی از سؤالات "بی خطر" نـزد خـود داشـته باشید

بیشتر سؤال کننده باشـید تـا پاسـخ گو

-7 او را تشنه نگاه دارید

اسرار آمیز و غیر قابل پیش بیـنـی بـودن بـاعـث جـذابـیـت بـیشتر می گردد. همانند مرد عنکبوتی بافته ای سراسر رمز و راز پـیـرامـون خـود بـتـنـید. هـمه جزئیات و ریزه کاریهای زندگی خود را برای او بازگو نکنید. شاید یک پینـگ پـنـگ باز مشهور جهانی باشید - اما این موضوع را برای دفعه دیگر نگاه دارید.

- 8موقرانه خارج شوید

خوشبختانه هر مکالمه ای پایان خواهد پذیـرفـت. اما اشتباه نکنید. باید حداقل 5 دقیقه را برای انجام مراسمات خداحافظی اخـتـصاص دهیـد. گـفـتن خداحافظ به یک زن همانند وقت اضافه در ورزش هاکی است - فکر میکنیم که وقت تمام شده، اما نه مثل اینکه یک نیمه کامل باقی مانده.

اگر واقعا عجله دارید به او بگویـیـد که مادرتان وارد خانه شد، غذا در حال سوختن است، باتری تلفن دارد تمام می شود و یا مار زنگی خانگی شما در قفسش نیست!

یکی از بزرگترین مشکلاتی که همه ی ما باهاش روبرییم ترس از جنس مونث است. بعضیامون اقرار می کنیم به این مطلب و بعضی انکارش می کنیم.

اشکال بزرگه این ترس اینه که نه تنها باعث می شه که شانس های زیادی رو تو زندگیتون از دست بدید (از کجا می دونید اون دختری که ترسیدید و نرفتین سراغش خودش کشته مردتون نبوده) بلکه هر موقع هم که با یک دختر ارتباط برقرار می کنید اون بلافاصله این ترس رو تشخیص میده و می فهمه که شما آدمی نیستید که خیلی در روابط با دخترها موفق باشید. نتیجه: آستالاویستا بیبی! خدافظ شما.

یادتون باشه دختر ها توی روابط خیلی تیز و باهوشن و خیلی زود می فهمن که طرف چند مرده حلاجه. فقط به روشون نمیارن تا خوب مطمئن شن که آیا شما هیچ سودی براشون دارین یا نه. مثلا اگرچه به عنوان کاندید روابطه رومانتیک همون اول ردتون کرده٬ آیا حمال خوبی هستید که هروقت خواست بار جابجا کنه ازتون استفاده کنه! یا آیا می تونه ازتون برای درسش کمک بگیره یا فقط ازتون به عنوان سوژه خنده با دوستاش استفاده کنه و یا حتی با این که خیلی علاقه مند نیست بهتون اگر پولدار یا سودمند باشید باهاتون ازدواج کنه.

این که یک دختری شما رو به عنوان یک دوست قبول کرده معنیش این نیست که به شما علاقه ی خاصی داره و اگر می خواید دختربازه موفقی بشید قدم اول اینه که وقتتونو با این تیپ دخترها تلف نکنید به امید اینکه یه چیزی می ماسه یا خودتونو گول نزنید که نه اونم حتما منو دوست داره و دل به دل راه داره و این چرت و پرت ها!!!

خوب فکر کنین یک باری که با یک دختری (هر دختری) حرف می زدید یا هر چی و اصلا هول نبودید و عینه خیالتونم نبود چه حالتی داشتید. فکر کنید ببینید که چرا اصلا هول نبودید.

حالا من بهتون می گم فکر کنم خودتونم فهمیدید. برای اینکه اون دختر یا رابطه ی با اون اصلا براتون مهم نبوده. دیدین بعضی وقت ها یه دختری که خوشتون نمیاد میاد سراغتون و شما سعی می کنین دست به سرش کنید. چقدر آدم ریلکس و خونسرد و راحت برخورد می کنه.(اونجاست که دختره مثل کنه بهتون میچسبه)

این جا هم همونه. اگر می خواید این ترس از بین بره باید به نتیجه رابطه با اون دختر اهمیت ندید.

چند ترفند برای مکالمه مجانی با تلفن همراه

روش دوم مکالمه مجانی با موبایل

تایپ کنید ( #09۰ *21 * ) البته تا ۳ دقیقه میتوانید مجانی صحبت کنید و اگر بیشتر طول کشید مثل روش بالا خط شما رد یابی نمیگردد ولی مثلا اگر ۳ دقیقه شد ۳ دقیقه و ۱ ثانیه پولش محاسبه و ۲ برابر می شود وهمینطور که ادامه پیدا کند ۳ برابر میشود پس سعی کنید تایم بگیرید و قبل ازپایان ۳ دقیقه مکالمه مجانی به تماس خود خاتمه دهید و در صورت تمایل دوباره تماس بگیرید

روش سوم در موبایلهای سری ۶۰

 

tools---->settings---->security----->Pone And Sim----->Closed User group

 

بعد از باز شدن پنجره مورد نظرخواهید دید که ۳ گزینه وجود دارد که به صورت پیش فرض گزینه Default تیک دار است با انتخاب گزینه On تلفن را از حالت پیش فرض Default خارج میکنیم سپس مشاهده میکنیم که پنجره دیگری باز شد که از ما در خواست عددی را دارد یا بهتر بگویم چهار رقم آخر شماره خود را در آن کادر سفید وارد میکنید ودر انتها Ok میکنید.

این کد محدودیتی برای تماس ایجاد نمیکند ومیتوانید تا هر مدتی که خواستید به مکالمه خود ادامه دهید. این کد باعث نصف شدن هزینه مکالمه شما میگردد

البته لازم به ذکر است که دوتا کد اولی به درد همه موبایلها میخوره ولی کد سوم روی بعضی از گوشی ها جواب میده .

  چگونه یک دختر را بخندونیم و به طرفه خود جذب کنیم

باورتون نمیشه این سومین درفتیه که دارم می نویسم. دوتای قبلی رو سیو کردم چون حس کردم هنوز زوده و ممکن ایجاد سو تفاهم کنه و نتیجه معکوس بده. باید به صورت سلسله مطالب بنویسمشون

خوب حالا می خوام چند تا نکته بهتون بگم که بتونید بدون این که تبدیل به یک آدم مسخره بشید هر دختری رو بخندونید و در ضمن به سمت خودن جذب کنید:

قبل از این که شروع کنم این رو تذکر بدم که دلیلی که اکثر مرد ها از خندوندن نتیجه مثبت نمی گیرن اینه که سعی می کنن با گفتن جوک دخترها رو بخندونن. در حالی که خنده ای که در اینجا مورد نظر ماست خنده ی حاصل از داشتن یک شخصیت با مزست. برای مثال چارلی چاپلین برای خودش یک شخصیت خلق کرده بود که بامرزه بود کاراش (خجالتی و دست و پا چلفتی در عین کحال زرنگ و ... ) شما هم باید برای خودتون یک شخصیت خلق کنید که جذاب و خنده دار باشه ولی مطمئنا دست و پا چلفتی مورد نطر ما نیست.

با کارهایی بهتون می دم می تونید یک شخصیت بامرزه خلق کنید و در عین خنده دار بودن جذاب هم باشید

 تا می تونید در مورد مسایل مختلف مربوط به دختر زیاده روی کنید. مثلا یه دختری بهتون میگه وای چقدر موام بد شده امشب (داره ناز می کنه که شما بگید نه خیلی هم قشنگه)! و شما هم می گید : من نی خواستم بروت بیارم ولی آره خیلی بد شده. همونجا احتمالا دختره میخنده و یک وشگونی ازتون می گیره و شما هم می تونید اینو براش دیگه تا آخره اون شب داستان کنید و همش بگید وای همه دارن مواتو بگاه می کنن! حالا چی کار کنیم و یا مثلا من خجالت می کشم با این موا با تو راه برم و

تا اون جا که می تونید سعی کنید متحمش کنید می خواد شمی رو بلند کنه! دختر . مثلا اگه گفت دیگه دیره و من باید برم خونه بگید ولی من باهات نمیام و اون می گه نه گفتم تو بیا گفتم من می خوام برم خونه و شما هم که انگار کرید می گید ای بابا ما هنوز همدیگرو درست نمیشناسیم و تو می خوای منو ببری خونت. عجب دور و زمونه ای شده ها و ...

حرفاشو سو تعبیر سکسی کنید. مثلا اگر داشت بهتون می گفت مثلا با هم شام درست کنیم و برگشت گفت: "بکنیم یا نه"؟ بگید: آخه الان؟ اینجا؟ بده جلوی همه بکنیم! حالا نمی خوای تا شب صبر کنیم؟! و زیادی لبخند نزنید و به جوکهای خودتون نخندید.

چگونه لاغر شویم؟

هموطن-اگر عزمتان را جزم کردید لا‌غر شوید, باید علا‌وه بر کم کردن کالری غذاهای مصرفی با ورزش های متنوع نیز مقداری از کالری هارا بسوزانید.پیاده روی برای یک زمان معین و در یک فاصله معین پس از چند روز خسته کننده می شود , سعی کنید به ورزش خود تنوع دهید.

می توانید پس از هر 5 دقیقه پیاده روی , یک دقیقه بدوید و حتی می توانید سرعت آن را هم در هر دوره کم و زیاد کنید.

البته اگر برای ورزش شنا را ترجیح می دهید, می توانید نوع شنا و سرعت آن را تغییر دهید.

باورش مشکل است ولی با در دست گرفتن یک توپ کوچک انعطاف پذیر و فشار دادن آن در طول روز نیز می توانید کالری بسوزانید.

همچنین باید آب بیشتری بنوشید و در فضای باز ورزش کنید.

شاید این به علت هوای آزاد یا تابش خورشید باشد که در بیرون خانه انرژی بیشتری برای ورزش کردن پیدا می‌کنیم و کالری بیشتری می سوزانیم .

مصرف ادویه نیز برای سوزاندن کالری مفید است زیرا ادویه موجب افزایش متابولیسم بدن می شود.

نوشیدن چای سبز و قهوه نیز به شما در این راه کمک می کند.

همچنین به جای سه وعده غذایی سنگین در روز آن را به پنج وعده تقسیم کننده ولی حجم آن را کم کنید و مصرف پرتئین را غافل نشوید.

اگر می خواهید فردی موفق و نافذ در قلب ها باشید و از موفقیت لذت ببرید] نخست باید با خودتان ارتباط صحیح برقرار کنید. زیرا معنی و مفهوم رویداد های زندگی را خودتان تایین می کنید. وقتی تمیز و مرتب باشید این هماهنگی شما را جذاب می کند. آن چه مهم است تمیز و مرتب بودن در عین سادگی است. افرادی که به آراستگی خود توجه ندارند از جذابیت و نفوذ خود بر دیگران می کاهند.بیشتر افراد برای آن که جذاب باشند شلوغ می کنند و مدام حرف می زنند و این بزرگترین اشتباه برای جذاب بودن است. دوستی حرف زیبایی می زد و می گفت:نگفتن صلاح است, کم گفتن طلا است , پر گفتن بلا است.

سکوت تاثیر روانی فوق العاده ای دارد و شما را با شخصیت تر و عاقل تر و قابل اعتماد تر معرفی می کند که برای ایجاد صمیمیت و تداوم آن زمینه مساعدی است.

ولی سکوت نباید ناشی از خجالت و عدم اعتماد به نفس باشد. در این صورت از جذابیت می کاهد. وقتی نرم و با لطافت و متانت صحبت کنید نخستین گام برای جذاب بودن را برداشته اید. داد و فریاد را نیندازید. ادم های عصبی و خشن برای صمیمیت, نا مناسب هستند و هرگز جذاب نخواهد بود. مودب باشید, افراد بی ادب که ظاهری آراسته دارند هرگز مورد علاقه دیگران نخواهند بود.

اگر صبح ناراحت و کسل از خواب بیدار شده اید به جای آرامی بروید و به آهستگی با خود تکرار کنید: من خوشحالم, من می خواهم شاد و جذاب باشم. یا در هنگام برخاستن از خواب به راز و نیاز با پروردگارتان بپردازید ودر ادامه بگویید : امروز سلامتی , موفقیت شادی زیبایی جذابیت و صمیمیت به من تعلق دارد و آن گاه در طلب این خواسته ها گام بردارید.

همیشه تبسم کنید ولی شوخی زیادی از جذابیت می کاهد. در تبسم , سنگینی و متانت است و جذابیت ولی در خنده و شوخی بی مورد سبکی و کاهش جذابیت.

قاطع باشید و هدفهای تان را مشخص کنید افراد مصمم و پر تلاش, چون همیشه دارای برنامه ریزی منظمی هستند, دارای جذابیت زیادی می باشند.آن ها با اعتماد به نفس به اینجاد روابط صمیمانه خود ادامه می دهند.

هدیه دادن فوران و انفجار صمیمیت است. به ویژه اگر طرف مقابل انتظار این هدیه را نداشته باشد و هرگزاهمیتی ندارد که هدیه چه نوع یا جنسی باشد. مهم اهمیت دادن به طرف مقابل است.

مواظب صحبت ها و افکارتان باشید زیرا ذهن نیمه هوشیارتان هر اعتقادی را که به زبان بیاورید, در خود حفظ می کند و آن را می پذیرد با صحبت های شیرین و دلچسب روحیه خود را تقویت و شاد کنید و از واژه های نمی توانم ونمی شود و ..... هرگز استفاده نکنید و به این فکر باشید که می خواهید روز خوبی را در کنار خانواده و دوستان باشادی بگذرانید.

حالا ببینیم چگونه میشود جذاب بود

  ظاهری آراسته داشته باشید :

 مرتب باشید .تمیز باشید هماهنگی و پاییزگی شما، نا خـــــــود آگــــــاه شما را جذاب می کند

 بعضی ها به غلط و بر اساس تصویری نادرست ، برای جذاب شدن با بدبختی به فرمهای عجیب و غریب لباس می پوشند.

 آنچه مهم است این است که مرتب و تمیز و هــــــماهنگ و در عیـــــــــــــــــن حــال ساده باشید

 تمیزی و اطوی لباس شما ، تاثیر روانی خاص روی افراد می گذارد

 کسانی که به ظاهر و آراستگی خود ، توجهی ندارند از جذابیت و نفوذ و تاثیرگذاری خــــــود

 کاسته اند. کثیف بودن - ژولیده بودن و نامرتب بودن حتی حرفهای قشنگ و درست و مثبت شما را بی مقدار و خفیف می کند

  بیشتر سکوت کنید :

 غالبآ افراد برای اینکه جذابتر شوند ، بیشتر شلوغ میکنند و به خطا می روند سکوت یک تاثیر

 ذهنی و روانی می گذارد. در سکوت ، فرد ، پیرامون خود خلاء ایجاد می کــــند و هر خلایی ، جذابیت را سبب می شود

 اساسآ آنچه جذب و جذابیت را سبب می شود خلاء است آنها که بیشتر صحبت می کنند و فراوان حرف می زنند از جذابیت خود می کاهند ضمن آنکه سکوت و گوش دادن بیشتر ، به واقع شما را عاقلتر و با تجربه و قابل اطمینان تر معرفی می کند که زمینه ای مساعد برای صمیمیت است.

 نرم و ملایم سخن بگویید :

 وقتی نرم و ملایم سخن می گویید ، جذاب و محبوب می شوید . جذابیـــــت به تقلا و تکاپو

 نیاز ندارد به خلاء ، آرامش و ملایمت مرتبط است جیغ نزنید. داد و هوار نــکـــــنید. خود را به

 در و دیوار نکوبید .

 آدمهای عصبی و خشن و داد و هواری برای صمیمیت ، نا منــــــــاسب و غیر قابل اعتمادند.

 

 فرد محترمی باشید :

 بی احترامی به خود ، به دیگران و بی احترامی و بی ادبی در کلام و رفتار همه از جذابیت شما می کاهد. شما هم در ظاهر آراسته اید و هم در باطن وارسته اید . افراد مودب و متین و محترم بی تردید جذابند و این جذابیت از درون موج می زند

 کسانی که به هتاکی و ناسزا گفتن زبان می گشایند و به تحقیر و تمسخر دیگران مشـــغولند ، شاید به ظاهر جذابیتی کمرنگ داشته باشند اما این جذابیت جنبه روانی ندارد و تاثــــیر ذهنی مطلوبی نمی گذارد. محترم و مودب و با شخصیت باشید ، خود به خود جذاب می شوید.

 زیاد شوخی نکنید اما فراوان تبسم کنید :

 شوخی کردن فراوان از انرژی ذهنی و جذابیت شما می کاهد چرا که شوخی فراوان به تـــدریج مرزهای بایسته را از بین می برد ، به تکاپوی فراوان شما می انجامد و صحبت بسیار به دنبال دارد و چه بسا که به بی احترامی خود و دیگران منجر می شود.

 متبسم باشید که تبسم به چهره شما جذابیتی عمیق و ژرف می بخشد.

 در تبسم ، سنگینی و متانت است و جذابیت . ولی در خنده و شوخی فراوان ، سبکی است و کاهش جذابیت

 قاطعیت یعنی جذابیت :

 کسانی که شخصیت قاطعی دارند ، هدفهای مشخص و ارزشهای معین و برنامه مدونی دارند بی استثنا جذابند. کسانی که قدرت نه گفتن دارند و بازیچه این و ان نمی شـــــــوند ، جذابند

 این موضوع بیش از همه شیوع دارد که عده ای از هدفها و برنامه ها و خواسته هـــــــــای خود

 می گذرند و خود را فدای این و آن می کنند و می خواهند اینگونه جذاب و محبوب بــــــــــاشند.

 اما همیشه می بینیم ، شخصیتهایی جذاب و تاثیر گذارند که بسیار مصمم هسـتند و اعـتماد

 به نفس دارند به دنبال هدفی مشخص و معین با اعتماد به نفس عالی ، بودن و قـــــــــدرت و شهامت نه گفتن ، داشتن به هر آنچه که ما را از ارزشها و ارمانهای عالیمان باز مــــــی دارد ، شخصیت ما را مشخص تر مصمم تر و قاطع تر می سازد که جذابیت از وجود چنین شخصیتی موج می زند.

 امیال و غرایز خود را کنترل کنید :

 کسانی که شخصیت مسلط دارند و بر غرایز و امیال خود تسلط بیـشتری دارند ، کسانی که بر میل جنسی و شهوت و میل به غذا خوردن و هیجانات و عواطف خود مسلط هستند ، جذابیت معنوی دارند . تاثیر روانی می گذارند و از وجودشان انرژی سرشاری به بیرون می تابد

  وقتی شما جذاب باشید دارای قدرت تاثیر گ

نظرات شما عزیزان:

جلال
ساعت18:39---25 آذر 1393
خیلی آموزنده و قشنگ بود.. دست همتون دردنکنه. مرررررسی


سینا
ساعت13:47---21 آذر 1393
عالی بود...مرسی... مرسی.. عالی بود...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

جمعه 17 خرداد 1392برچسب:جذاب,من,تو,زیبا,ماشین, |

 


به وبلاگ من خوش امدید


 

 

 

 

مي دونستي
روز جهانی چپ دست ها
روز جهانی چپ‌دست‌ها
اصلا میدونی اسکل چیه که به هر کسی میگی ؟!
آیا میدانید جدید جالب و باحال روز
چگونه چشمان زیبایی داشته باشیم؟
راهنمای پسرهای خوشتیپ :
دوست پسر هایی که انکار می شوند
چگونه عضلات چشم را تقویت کنیم
چگونه با یک دختر دوست شویم
دوست پسر هایی که انکار می شوند
راهنمای پسرهای خوشتیپ :
چگونه جذاب باشیم؟2
خصوصیات دخترهاوپسرها
چهار روش برای افزایش بهره هوشی
چگونه جذاب شویم
ماشین من
راه دوست یابی
دوست
دوستان

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 92663
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 2




/BlogLastPosts